دارالترجمه ی رسمی سرو فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۸۰ با اخذ مجوز از اداره کل امور حقوقی و اسناد مترجمین آغاز نمود. مدیران و کارکنان سرو همگی دارای سوابق کاری درخشان و تحصیلات آکادمیک در زمینه های مرتبط به بخش کاری خود می باشند که همراستایی این دو ( دانش و تجربه) باعث شده است، در پاسخ به تقاضاهای مختلف مراجعین، اقدامات لازم به بهترین نحو به عمل آید.
• خطی مشی و اهداف دارالترجمه سرو عبارتند از:
۱٫سرعت در ترجمه و تایید اسناد
۲٫کیفیت در صحت ترجمه
۳٫مشتری مداری بر پایه احترام و تکریم
۴٫حفاظت و صیانت از اسناد و مدارک و اطلاعات مشتریان
۵٫ارائه بهترین خدمات با مناسبترین قیمتها
• سرو ازنظر خط مشی، پایبند به اصول زیر است:
اصل۱:اخلاق حرفه ای و رعایت حقوق مشتری
اصل۲: رفتار منصفانه و قانونمند
اصل۳: رفتار غير تبعيض آميز
اصل۴: محرمانه بودن اطلاعات مشتريان (براي حفظ اعتماد مشتريان و حمایت آنان، اطلاعات مربوط به آنان محرمانه تلقي شده و در حفظ و نگهداري آنها منطبق با مقررات و قوانين اهتمام لازم به عمل خواهد آمد)
اصل۵: اطلاع رساني به مشتري
اصل۶: مديريت شكايت ها